19/02/2012

tak tahu nak cakap ape



hampir pukul 2 petang

bangun pukul sebelas...agak awal dari hari biase..
hehe den pegi masak ayam sambal..dibantu oleh ibu ! yeahh
pedas sikitt ohhh..
hari ni start makan ubat batuk balik lepas dah ber abad tggl kan ubat tu.
batuk dah teruk camni baru le tau nak mkn ubat..haih =___=
bile nak elok batuk ni! 
kenapa sakit dada ni? emm..kenapa nie..
kenapa! ohhh haah..mungkin sebab sejak dok umah nie..
hampir setiap hari! ye setiap hari aku mandi malam..
pukul 9 malam ke atas je..baru nak gi mandi..
mane tak nye..balik poli je dah kul bape.
sampai umah je teros terlelap dah. bile malam baru tejaga.
baru terhegeh hegeh nak gi mandi.nak gi makan.
ishh2.ape nak jadi lahh.
dah le makan malam lambat ! memang sehat abis la aku.
hurm cuti nie..duduk umah jela~~
tak tawu mane nak pegi...
hari ni aku nak tenangkan fikiran..
rileks....rilekss.

layan lagu nie..cite vanila coklat ! 

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa




dapatkah selamanya kita bersama 
menyatukan perasaan kau dan aku ?
oke cukup! 



















terima kasih kerana sudi membaca :)

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak