10/02/2012

DEMAM :(

assalamualaikum..

ergh..hari ni demam..semalam pun demam..
ingat kan semalam tak nak datang tapi fikir balik banyak gler subjek smlm.
ada autocad, agama,,IBS ngn mekanik structure..pergh sume berjam jam.
so kena la datang jugak :(
punya gagah aku datang smlm.kepala dah sakit2 pun datang le jugak.
muka dah macam zombi dah..ngn mata bengkak nye
NASIB BAIK datang semalam hehe 
sebab hari ni aku bangun lambat! dah pkul 7 baru terjaga.
cuak gile dah tadi.dah lambat. ingat kan diorang sekolah.
tengok2 depe pun tak sekolah. so sempat le aku nak siap-siap.
ingat nak pergi gak sbb subjek mekanik ni..memey subjek killer la.
tapi kepala aku berat giler pulakk.berdenyut-denyut lagi tu.
rase macam kena hempak dengan meja je. akuu tengok muka kat cermin pergh..
macam mayat hidupp.dengan mata merah nye. satu badan panas gilerr.

sooo..aku gi turun.mak suruh g hospital~~aku pun naik balik pegi mandi.sejuk gler!
pastu pa teros hantar pegi hospitalll..
aku sorang2 le kat sane..
hmm xpela dah biase hehehe
tapi aku benci tol ngan mamat yang duduk tepi aku tadi mase nga tggu
depan bilik doktor.dah takde tmpt lain ke nak duduk! sepak kang!
kalau sorang takpe,ni dua ekor heeeee! benci!!
nasib baik tak lame pastu turn aku masok blik doktor :)
haahahha pegi jahanam kau jantan! 

pstuuuu akuu mintak mc.hehe mc tu penting
den g ambil ubat,yang tukang bagi nombor tu macam kenal je tapi entah le
dok usha2 je? pelik -.-'''
silap orang kot tuu.


pastu aku balik dan tidoo!!
okey esok ade test.
aku nak bace buku hahahha




nak cepat sihat!!

 

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak