12/02/2012

macam mane nak buat ni..

10.30 pm

aduyai..kenapa lah susah sangat nak buat assgment yang satu ni!
puas dah cari dalam tenet semue.
tanye ayah pulak dia bagi lukisan je?
tapi nak explain camne?!
dah la dari pagi tadi tak henti2 batuk nye.
abes sakit perut ni. eeee ape nak jadi ngan aku ni!

bila nak elok batuk ni?
bila boleh sihat?
bila boleh ade duit sendiri?
bila boleh ada lesen sendiri?
bila boleh ada kereta sendiri? 
bila boleh kahwin?
bila boleh ade anak sendiri?
bila boleh bebas?
BILA!!!

sampai bila....sampai bila awak..
penat tau..
penat menunggu..
makin hari aku makin teruk.
memang aku tak nafikan! bukan aku je yang ckp camni,kawan2 pun cakap
diorang seolah-olah boleh tawu yang aku ni dilanda masalah yang tak henti2.
aku just boleh senyum je kalau diorang tanye.
i've tried to be happy all the time but mostly i can't.
lemah sangat! bencii lahh camni!

kuat la skit raudah..common..
eeeey tak boleh lah! aku tak boleh!
sampai bile nak macam ni?
aku rasa nak berhenti belaja..tapi tak dapat
pk mak ayah pulak..
ermm.so what should i do?

esok..ada kelas..
malas nya..rase nak ponteng je..
ponteng ke tak
PONTENG!!
takkk!!
aku tak larat la :( dari td batuk2 je
batuk kuat ni..
macam orang sakit tua je
bukan saje2 nak ponteng..tapi..
satu hal pulak.kang kena ambil mc lak.
takde mc kang lecture attack lak

heeeeeee...!!
okey! dah tau dah!
tengok jela esok kalau bangun lambat tak payah pegi kelas 
that's it! 














nak sihat nak sihat!


 


0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak