05/02/2012

hm penat nya

Assalamualaikum wbt !
penat sangat minggu nie -..- bukan mggu ni je, sejak start belaja lg dah penat!
dah la sedih sbb ada kawan yang SELFISH gile tau. tak sangka perangai dia mcm tu.
terok betul. mula-mula tak kisah la, tapi dah selalu sgt dia tunjukkan NILAI MURNI dia tu sape tak angin grrrrrr !!
marah ni ! marah ni!!! bila berdepan dgn manusia spesis ni, dalam hati ni saba jela. 
ikut kan hati nak je sepak terajang beliau ! 
ak ni bukan jenis yang suka sakit hati ngan sape sape.tp bila aku dah 
sakit hati tu, makna nya orang tu mmg cari nahas dgn aku.
tapi takpe, sabaaa sabaaa.igt Allah raudhah. 
dia buat camtu nnt dia dapat balasan nye kehkehkeh :)


dann..pagi tadi.ak pun tak faham apa yg terjadi ngn kami.
dia dah tak sayang kan aku kot. .huhu T.T yelaa,aku ni bukan reti sembang-sembang
mcm orang lain..orang merajuk pun dia buat bodoh je..di ulang BUAAT BODOH je!
hmm dia ingat aku ni tunggul pe ? ade rupe ke? -..- takpe! kuat kan semangat!
akuuu rasaa. . rasa. . . . .. . rasa.. .  . . .kitorang sampai sini je kot..
takpe la. . bukan jodoh. .


erghhh.














terima kasih daun keladi


0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak