13/02/2012

ponteng!

11.40 pm
assalamualaikum

yeah..pagi tadi macam biase la ade kelas concrete 4jam. 
theory sejam n lagi 3 jam tu praktikal.
lepas tu lepas tu kan..
dah blaja theory sejam tu..praktikal pulak la kan.
tengok2 lecture ni cakap hari ni due group je buat praktikal.
lagi 2 grup mggu depan lak..eshh =.=
die cakap die tak mau ramai2 group buat skali.
takot ade sleeping partner le kate kan~~

dah tu..aku ngan nana pun tak tau nak buat ape dah.
3 jam beb! nak makan tapi awal lagi. baru kul 9 mase tu
sooo~~~aku ikut nana balik bilik dy! yeahh bebeh
nana buatkan aku teh panas haha baik pulak -.-''
die cakap elok untuk orang takde suare mcam aku ni kui kui kui
dah sampai bilik die tgk movie bape saat jap.
pastu ingat nak tido..so die cakap kunci jam le.
kelas math pukul 12! alaaaa~~mase tu aku pikir nak tido je
pastu aku cakap kat nana.
''weh kite takyah pi la math,sejam jaa.kang satgi ade agama kul 3 pulak.macam leceh je''


hahah lepas tu nana cakap oke! so ape lagi! memang tido abes le,
dah tido bape saat tu..tengok2 enset ade mesej dari bucuk :D
ngaco tido je hahaha takde la! 

berani kan ponteng math saje2 je. malas punye pasal HAHAHAHA
time datang kelas agme semue dok tye g mane,kenapa tak datang.
dorang ckap bile lecture tye mane kitorang,dak laki cakap malas!
eyhh..macam tau2 je hahaha


oke ......
......
.........
.............
....................
.....................
.......................
........................
..............................
.................................
..................................
.....................................
.......................................
..............................................
...............................................
.................................................
asgment byk lagi!











LAlalala :)

 

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak