06/02/2012

keluar pegi beli barang hari ni!



assalamualaikum!
erghh penat nya hari ni. baru seharian pergi beli barang barang dapur
dah penat hehe.dah la tadi bangun lambat. 
apa nak jadi ngn aku nie heeee >.<
ni aku baru je lepas basuh ayam ngn siang ikan
harum bau tangan aku hehe nak cium tak?

pastu aku baru TERINGAT sumthing!

keje aku! yes keje aku!
assignment pulak!! takpe malam ni kite usaha caiyok caiyok!
tapi aku nak cite sumthing nie
tadi kan lawakk..tadi jumpa kawan rahmah yang dok beria nak tgk si kemba die tu 
padahal aku nga selekeh plus serabai ni la die nak tgk
kitorang beli barang ni kat tesco la. so nak dijadikan cerita si mamat tu
datang la kat tempat ayam ni, aku tak sedar pun bila die menjelma kat situ.

pastu rahmah bagitau aku die dah smpai. dia tunjuk kat aku mamat tu.

tengok2 mamat tu senyum kat aku hahahah

nak tau tak kenapa? sebab die igt aku rahmah kwn dia tu!

HAHAHAHA seyes lawak. dia ckp muka kitorang same

tapi dia pelik la mula2 tu. apsal rahmah ni tibe2 tinggi dan kurus lak ehehe

cekmoh ni pendek dan berisi sikit tapi bg aku dia slim jaa hahah

adik aku si amir tu takot dengan mamat ni kehkeh

so kitorang pun shopping togeda geda lah!

aku segan sebab aku selekeh hahahaha

TAPI...part yang paling tak tahan tu mase cekmoh ngan mamat ni nak 

gi amik ikan, tibe-tibe je pa muncul pastu cakap
ayah dah beli ikan dah hahaha
terkejut beruks la depe. 
pstuu minah senget ngn mamat senget ni pon
nak gi balik uitm dahh.
cewwwwah mamat ni salam ayah akuu~~
nampak nervous je aku tngok hahaha
oke lah tu saje! nak gi tido japp dengan tangan yang harum nie hehehe



 **oh lupa nak cakap. tau tak berapa banyak kitorang belanja tadi ?


lebih kurang dalam Rm223 camtu AHHAHA


aku dah terkejut beruks tauuuuu


k babai!



terima kasih membaca

 

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak