18/02/2012

MUNGKIN tiada jalan lain


2.50 am


hari ni tido lambat lagi. . entah ape aku buat sampai tido lambat nie.
abis sakit kepala haish. .
hurm..makin hari makin pudar..
yela..dah setahun..dia bukan heran kat aku pun.
aku jadi tempat die lepas bosan je en ?
bila dah jauh camni..aku macam tunggul.
aku taktau ape function kite sebenarnya?
mungkin aku ni membosankan kot? dia bosan eh?
mungkin dia suka orang yang mulut nye pokpek2 24 jam mcm org tu kot?
yela aku kan tak peramah..pendiam je..
tapi sape yang kenal aku tu tak kan cakap macam tu
ape!? aku tak heran lah..aku dah biase...
just saje je nak marah2 kau.sebab aku geram gile paham tak!
dia tak suke? oke fine~~
aku kena tipu..bile dengan aku, mesti dia bayangkan aku org lain..
byg kan ex2 die ke..yela ex die sume cantik2 comey comey.
aku? ape ade?
dan mulai saat ini.. aku akan menyepi..
aku akan cuba! dan lepas ni,takkan ade yang lain! 
thanks for doing this to me! 
aku teruja skali! 







 

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak