19/02/2012

kenapa jadi macam ni





2.20 am

again...hari ni tido lambat lagi !
ape yang aku harapkan..its not happen :(
how sad. . 
takpe...
takpeeeeeeeeeeee!!
aku je yang dok mengharap. ergh. syiok sendiri lah!
tabah kan hati ku ini ! erm..sori ek ayah! malam ni rase malas nak tutup suis p1 hehehe
sendiri mau paham lah! dan..hari ini..aku bangun tersangat lah lambat :D
nak dekat kul 2 aku bangun ! pergh memang best .
dan sekarang dah hampir kul 3 pagi.
ape nak jadi lah! ohh hari ni 19 februari yeeeee.
yang aku tengok tu 6 feb..hurm..
ape yang boleh aku fikir skang nie?
macam macam conclusion yang aku dapat buat.
banyak kemungkinan yang aku fikir..
aku paham, tapi naluri hati aku ni kuat mengatakan yg aku harus lupekan semuanye!
ye, betul tu. LUPAKAN saje deh.
aku yakin,die memang masih syg kat org tu.
yelah, sedangkan dulu pun aku still syg org lain.
tapi itu dulu.sekarang aku syg kat dy je.
erm..sebak hati ni.rase nak nangis.
cukup la..tahun ni je dah berapa kali aku nangis.
such a stupid girl! 
aku terfikir fikir..kenapa la mudah sgt ditipu?
kenapa! why!!!! kenapaaaaaaaaa haaaaa.. .
aku..tak tawu..tapi...aku dapat rasakan..mungkin die bukan milikku.
jadi aku berserah saje..biar takdir dan mase yang menentukan saje.
biarrrr!!!
bagus jugak cakap sorang2 nie.
at least i tak tumbuk dinding @ tedi macam orang tak betul.
arghh! kenapa mesti die! kenapa buat aku macam ni! kenapa!!!
kalau dah sayang kat die lagi , go ON!! 
tak payah nak seksa aku macam ni tau tak! kau seksa aku!!
ke aku yang melebih lebih sgt ni ?
aku tak mintak semua ni.. . . .
mungkin aku yang jeles sangat kot eh ?
yeke ? tapi kau yang macam tu. nampak sangat lah yang kau syok kat die lagi weyy.
aku hanya manusia biase. tak sempurna seperti yang lain.
cara kau layan aku tu..macam nak tak nak je. sape tak sedih ? 
kalau kau layan die tu,,semangat je kan ?
yelaa..dah layan orang yang kau syg ye dak?
aku faham... . .ak faham sangat...
dah la wehh!! sudah lahh. . aku penat...
akhir kata.maafkan aku saja ,











*******************************************************************************

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak