04/05/2012

exam dah habis!!



yeahhh!!! 

dah habisss!!



yayyyyy!!! dah habissss!! cmni la aku lps kua kelas smlm




yargggghhh!!! yang ni lak aksi membe2 aku pas kua kls




akhirnya semalam tepat jam 4.15 ptg,,dengan rasmi nye aku dah habis final!!
heaven gile exam dah habis. dah la smlm dua paper. DUA okay! punya la macam nak 
pecah pale aku nak kena study.khamis nak exam,rabu malam baru aku start study.
memang kerja gila betul. pasni taubat tak nak study last minit dah. eleh,padahal sem lepas
pon ckp camni tapi buat lagi hahahaha 


so,sikalang aku lagi fikir mau kerja apa nih!
aku takleh dok umah je n do nothing karena pasti dibebel oleh mami~~
kerja apa ehhhhhh..pikir..pikir.













terima kasih kerana sudi membaca :)

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak