14/03/2012

it has been so long.


assalamualaikum..


it has been so long? haa ape yang long nye? ape ape pun boleh.
hari ini dah 14 march. cepat kan masa berlalu? aku rasa macam baru je masuk poli hari tu.
pejam celik pejam celik dah bulan 3. final bulan 4.yess 23 bulan april aku final!
nak dekat dah walaupun ada lagi lebih kurang sebulan je lagi nak isi otak yang tepu ni.
banyak nye subjek yang aku abaikan.bukan saja nak abaikan depe ni,,tapi..
subjek ni susah giler bapak. hurm risau kena repeat je.ade la dalam lima subjek yang aku blank giler ni.sapa nak ajar aku!! 

dah la pagi tadi ada kuiz mekanik structure! ya allah,,punya lah susah. dah la 45 minit je masa lec bagi. aku dah la tak baca buku! minggu lepas dia bagi tawu minggu ni dia nak buat kuiz TAPI dia tak mention hari apa dia nak buat. so aku target dia nak buat hari jumaat sebab usually dia buat hari jumaat segala test2 semue.

so semalam punya la aku joli sakan tak study ape pun! tengok tv je keje nye.
haa last2 dia buat kuiz tu hari ni! susahhh dia memang tak yah cakap lah!
ada dua soalan kira2! susahhh!! jalan kerja dah la panjang. mula2 aku dok termenung.
apsal aku tak terfikir ade kuiz rini. ni nak jawab ape ni?! dalam 15 minit camtu baru aku start buat. aku nekad nak jawab jela pe2 pun. janji buat. at least takde la biarkan kertas kosong. buat2 pun tak sempat siap kena hantar! dah cukup masa. huh -____-''
eleh, kalau sempat siap pun macam betul je aku jawab. tawakal jelah.






arghh...ibuuu..

kenapa..sem 2 ni..memang banyak dugaan..

risau..risau final ni..

risau..risau..risau macam-macam!

perasaan ni same macam form5 dulu..perasaan malas dan tak ambil kisah langsung 


aku tak nak jadi macam form5 dulu! tapi dah terlambat. ya Allah.
bantu lah hamba mu ini. kuatkan lah hamba mu ini. aku mohon ya Allah.
aku sudah tidak kuat untuk menghadapi semua ini. apakah ini balasan atas semua 
yang aku buat dulu? ampuni aku ya Allah! aku alpa dan lalai!


*******************************************************************************************************************



hari kita skype tu. i was too emotional for no reason. i am so sorry,
i always scolded you.and promises you that we will not arguing again,,but then..
i broke the promises.alwayssss.jadi mungkin jalan yang kita pilih sekarang adalah yang terbaik. mungkin kita tak perlu contact lagi. bila aku nak berbaik dengan kau,,kau buat bodoh je. aku kol kau dua kali dah tau! kau jawab fon pun macam nak tak nak je.
macam aku ni ganggu kau.memang salah aku.tapi takpe la..aku redha. aku dah boleh terima semua ni. kepada awak,,thanks sebab terpaksa tahan dengan saya selama ini.now you are FREE!! semoga berbahagia dengan aweks2 sekalian ye.












terima kasih kerana sudi membaca :)

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak