27/03/2012

hey hey heyyyyyy ^^



assalamualaikum..^^


yeahh...dah lama tak update blog usang aku ni..ish2 kesian kau ye.
makin nak dekat final makin busy sampai tak menang tangan aku nak buat keje.
dengan test nye lagi,,kuiz,testt.kuiz test..report,report presentation,hafazan!
arghh!! semua tu boleh buat aku jadi giler tau tak! tido 4,5 pagi.bangun kul 6 lebih,
g kelas ngantok..apa pun tak masok dalam otak.


student life ni memang mencabar.i miss my school times T.T ohhh 


dan dan dannn..aku nak cakap semalam aku dah lepas hafazan!! yess! akhirnya...
teketak-ketak suara aku.yela tengok muka ustazah tu macam nak makan orang je.
nasib baik markah pun boleh tahan la.okey la sebab suara teketak sangat sapa soh.


okey,next week isnin aku ada test bab 3 & 4 for concrete tech.kuiz bab 4.
dan esok nya selasa test bab 5,6,7.giloo ini lecture.pecah pale den nak bace sume ni.
ishh..cepat la habis belajaa..aku nak keje.nak FREE cepat cepat..


ohhh okey esok aku kena present sorang2 -___- slide tak buat lg.
hope tak cuak macam prsent mekanik rituuu. malu gileeee.


**aku rinduu nak pergi pantai :DD















terima kasih kerana sudi membaca :)

0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak