29/01/2013

apa makna semua ni ?


Sejak kebelakangan ni, petang-petang je mesti hujan.best je sejuk. time2 camni
tido la best.tapi aku asyik nak susahkan orang je..nak pergi sane lah situ lah.macam2 hal.
yes dan hari ni dah terbukti aku ni menyusahkan orang. buktinya aku pergi keluarkan duit dengan bapak orang hari ni. menyusahkan sungguh..

Rase..nak nangis je.aku nak pergi keluarkan duit pastu pergi maybank bank in duit. bukan sikit..tu..semoga dimurahkan rezeki.harap-harap berjaya lah. aku malas nak keluar lagi esok so aku terpaksa bank in hari ni. tapi tak tau pula susahkan dia.hmm..rasa dipermainkan pun ada.apa semua ni?! 

i hope you are not reading this. aku dapat rasakan dia rindukan seseorang.ye seseorang yang sangat dia rapat dulu.maybe ex dia dulu.masa kat sekolah lama dia. camne aku tau? aku tau lah. katanya laki aku,dia seorang yang friendly. rindu kawan-kawan la konon,padahal rindu kat orang yang dia pernah sayang dulu dan sampai sekarang. hmm..aku? tak marah..stay cool.kalau dia nak rindu sape2 pun aku sape nak halang dia or nak marah dia kan..dia boleh pilih sape dia nak rindu, spe dia nak suka...dia suka orang yang tembam,comel,cantik dan bergaya. aku? apalah sangat yang aku ada..just a simple girl..eh bukan simple tapi selekeh. muka pun tak dapat lawan ex2 dia dulu..tak se-hot ex2 dia.apa yang aku perasan masa kawan dengan dia dulu,dia suka perempuan cantik. kalau nampak je mesti nak jadi kawan. tegur ke tak pun mintak nombor. bende ni jadi depan mata aku. how sad...tapi masa tu aku ngan dia kawan je pun.so aku just think positive.

mungkin dia tak ingat. tapi aku ingat. aku ingat semua masa lalu. kenapa lah aku bodoh sangat dulu? tengok sekarang dah merana. bodohhhhhh sangat ni kenapa! kenapa aku tak sedar yang aku tak layak untuk dia!!! aku ni macam tempat untuk dia lepas bosan je. why aku tak sedar lgsg! apa ke bengap sangat ni! tolong la ya Allah,,aku benci nangis. aku tak suka nak nangis tapi bila aku tengok semua tu,,aku tengok dia tulis semua tu buat hati aku sentap.sedih sangat.pedih.macam ada satu benda yang cucuk2 kat jantung ni tau.aku cuba tahan untuk nangis sebab aku benci menangis! kalau la aku boleh hilangkan ingatan ni,aku nak hilangkan ingatan kat dia.biar aku tak sakit hati dah. dia ingat kat orang lain lagi. dia boleh jatuh cinta kat orang lain lagi. dia teringat kat orang lain lagi.mestilah kat orang yang dia sayang.aku tak marah..memang tak marah juz sedih je sebab aku ni sape bagi dia.
aku cuba je diam.diam sangat sangat sangat. bila aku marah aku cuba merepek2. taknak sampai dia tahu yang aku tau dia buat apa.just pendam,tahan.simpan elok-elok.

okay sekian.nak baring pulak. 


0 comments:

Post a Comment

hai cik adik cik abg (!)
tinggalkan comment anda di sini.

COPYRIGHT © 2012. HAK MILIK lala_cakcak